Sunday, 9 December 2012

Assalamualaikum semua....

ermm...first aku nak ucap kan thanks a lot to tara,sebb sudi ajar aku cara2 nak guna blog ni..memang ak da lame nak ade blog ni..tp tah la..kali ni bru berkesempatan....heheheheh....pestime update kat blog ni..ta tahu nak tlis ape...slalu nyer kalau pestime sure perkenalkan diri kann?...ermmm...oklah...aku akan perkenalkan diri aku kat korang okayhh....nama sebenar aku Fatin Fasihah Ramly aku di lahirkan pada 14-02-94,di hospital kubang kerian,Kota Bharu,Klate...tpi panggil aku fasi okayyhh...
aku ank sulung dari 9 adik-beradik,(4girls 5 boy)..
dari aku kecik sampai la aku darjah 6, aku soraNg jek anak perempuan,kalau pergi mane-mane mesti ade orang tanye brape perempuan brape llaki..bile dapat tau yang aku sorang jek permpuan sure klluar mcm ni..la yeke?sorang jekk ank prmpuan..heyyhh...ape salahnyer........normal ap..right??tah pape la......
tapi bila masuk jekk skolah menengah umi aku lahir kan 3 puteri..haaaaaa..dasyat ann?kikikiki..
nak buat mcm ner...rezeki Allah bagi.......ternyata memang bezz ade adik prmpuan...yela selama ni aku duk main  dengan adik aku yang kesemuanya lelaki...memang tak la kan.......tapi memang best gak....slalu main bola,badminton...i think semua mainan bdak lelaki semua  i main kot..hahhahah...nak tau ke ape name2 adik2 i,okayhh i bgtau...2.faqih.3.sham.4.zuar.5.e'e.6.iddin.7.aida.8.auni.9.anas....ramai kan?
tapi org lain ckp time kecik2 jekk  nmpak ramai time besar ta de kot lekat kat umah...semua ade komitmen masing-masing kan....ta semua la megenai hidup aku time aku kecik2 dulu .....dari kecik aku punyer cecite nak jadi polis,tapi da remajaaku tertarik nak jadi wartawan sukan,sebb tu la skrang aku ambik kos diploma journalism.....hihihihihi..^_^...


2 comments:

  1. untunglahh dah ada blog :) teruskan menulis tentang issue semasa nanti.. selamat maju jaya..

    dari saya,
    Nurthaharah :)

    ReplyDelete

Kata-kata tu biar sopan sikit :)