Assalamualaikum.....pekabor semua.....
biler bace tajuk kat ats sure korang ingat gaduh ngan pakwe an sebb tu la tulis tajuk macm tu...sebenarnya ta lansung,okayhh!!!..aku sampai skrang ta de pakwe mcm ne nak gaduh..sure ade yang ta percaye kan??..ta kesah la nak percqaye ke ta....ehmmmm....
aku tulis tittle macam tu sebb aku memang ase tersakiti...aku ta tahu ape sebenarnyr masalah bdak tu,..nak kate aku ade buat salah besar ngan die memang tak la..samapai skarang aku jadi bingung kenapa die buat prangai mcm tu kat aku..nk jelez ngan aku?muka aku ta de la comel sngat,aku berpakaian pun biase2 jekk,,,emmm.tah la..aku ase malas nak pikir da.....dengan care die buat muka ngan aku jekk aku da ase sakit sangat aty ni,,,sedihh pun ade....aku harap sesangat jgan la hubungan mcm ni kekal sampai bebile...pless pray for me!!!...that all for today...insyaAllah..next time see u againn..
Tuesday, 11 December 2012
AKU YANG TERSAKITI
Sunday, 9 December 2012
Assalamualaikum semua....
ermm...first aku nak ucap kan thanks a lot to tara,sebb sudi ajar aku cara2 nak guna blog ni..memang ak da lame nak ade blog ni..tp tah la..kali ni bru berkesempatan....heheheheh....pestime update kat blog ni..ta tahu nak tlis ape...slalu nyer kalau pestime sure perkenalkan diri kann?...ermmm...oklah...aku akan perkenalkan diri aku kat korang okayhh....nama sebenar aku Fatin Fasihah Ramly aku di lahirkan pada 14-02-94,di hospital kubang kerian,Kota Bharu,Klate...tpi panggil aku fasi okayyhh...
aku ank sulung dari 9 adik-beradik,(4girls 5 boy)..
dari aku kecik sampai la aku darjah 6, aku soraNg jek anak perempuan,kalau pergi mane-mane mesti ade orang tanye brape perempuan brape llaki..bile dapat tau yang aku sorang jek permpuan sure klluar mcm ni..la yeke?sorang jekk ank prmpuan..heyyhh...ape salahnyer........normal ap..right??tah pape la......
tapi bila masuk jekk skolah menengah umi aku lahir kan 3 puteri..haaaaaa..dasyat ann?kikikiki..
nak buat mcm ner...rezeki Allah bagi.......ternyata memang bezz ade adik prmpuan...yela selama ni aku duk main dengan adik aku yang kesemuanya lelaki...memang tak la kan.......tapi memang best gak....slalu main bola,badminton...i think semua mainan bdak lelaki semua i main kot..hahhahah...nak tau ke ape name2 adik2 i,okayhh i bgtau...2.faqih.3.sham.4.zuar.5.e'e.6.iddin.7.aida.8.auni.9.anas....ramai kan?
tapi org lain ckp time kecik2 jekk nmpak ramai time besar ta de kot lekat kat umah...semua ade komitmen masing-masing kan....ta semua la megenai hidup aku time aku kecik2 dulu .....dari kecik aku punyer cecite nak jadi polis,tapi da remajaaku tertarik nak jadi wartawan sukan,sebb tu la skrang aku ambik kos diploma journalism.....hihihihihi..^_^...
ermm...first aku nak ucap kan thanks a lot to tara,sebb sudi ajar aku cara2 nak guna blog ni..memang ak da lame nak ade blog ni..tp tah la..kali ni bru berkesempatan....heheheheh....pestime update kat blog ni..ta tahu nak tlis ape...slalu nyer kalau pestime sure perkenalkan diri kann?...ermmm...oklah...aku akan perkenalkan diri aku kat korang okayhh....nama sebenar aku Fatin Fasihah Ramly aku di lahirkan pada 14-02-94,di hospital kubang kerian,Kota Bharu,Klate...tpi panggil aku fasi okayyhh...
aku ank sulung dari 9 adik-beradik,(4girls 5 boy)..
dari aku kecik sampai la aku darjah 6, aku soraNg jek anak perempuan,kalau pergi mane-mane mesti ade orang tanye brape perempuan brape llaki..bile dapat tau yang aku sorang jek permpuan sure klluar mcm ni..la yeke?sorang jekk ank prmpuan..heyyhh...ape salahnyer........normal ap..right??tah pape la......
tapi bila masuk jekk skolah menengah umi aku lahir kan 3 puteri..haaaaaa..dasyat ann?kikikiki..
nak buat mcm ner...rezeki Allah bagi.......ternyata memang bezz ade adik prmpuan...yela selama ni aku duk main dengan adik aku yang kesemuanya lelaki...memang tak la kan.......tapi memang best gak....slalu main bola,badminton...i think semua mainan bdak lelaki semua i main kot..hahhahah...nak tau ke ape name2 adik2 i,okayhh i bgtau...2.faqih.3.sham.4.zuar.5.e'e.6.iddin.7.aida.8.auni.9.anas....ramai kan?
tapi org lain ckp time kecik2 jekk nmpak ramai time besar ta de kot lekat kat umah...semua ade komitmen masing-masing kan....ta semua la megenai hidup aku time aku kecik2 dulu .....dari kecik aku punyer cecite nak jadi polis,tapi da remajaaku tertarik nak jadi wartawan sukan,sebb tu la skrang aku ambik kos diploma journalism.....hihihihihi..^_^...
Subscribe to:
Posts (Atom)